vineri, 10 iunie 2011

Ceva amuzant ! !

Buna . Daca va luati dupa titlu va dati seama ca astazi o sa va vorbesc despre un pusti de la mine din sat (Muntenii de Jos ..Vaslui ) care  spune niste chestii care ii amuza pe toti din jurul lui . Intr-o zi mergeam eu cu el si inca 2 baieti la plimbare si el zice deodata " ma stati ca mi-a sarit şlapul din papuc ":))....Sau cand eram la fotbal zise " da si tu o pasa la picior  " :))   .. Pe acest baiat il cheama Bogdan sau pe o scurta porecla "şoşoloi ". Cea mai amuzanta faza este ca intr-o iarna ne trageam cu sania si el din greseala a  facut ceva astfel incat sa cada de pe sanie . A intrat cu capul in zapada  .:)) Dar stati ca nu e asta gluma .. cand a iesit cu capul din zapada a zis .. " Baiii am F***t un cap de M*e ":)) Sper ca va placut si voua postarea mea ....si sper sa va placa ce o sa scriu si in viitor . O sa inchei si aceasta postare cu obisnuinta mea de a incheia cu motto-ul blogului " Calitatea nu Cantitatea " .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu