luni, 30 mai 2011

Bancul zilei ..


Salut ! Astazi toata ziua m-am gandit !!  .. Oare ce sa pun pe blog , am stat si m-am gandit mai bine si mi-am amintit de un banc amuzant pe care l-am auzit de la un prieten foarte bun . In acest banc este vorba despre un barcat care o face geloasa pe femeia sa .!!O sa il scriu mai jos dar as vrea sa imi cer si scuze ca nu am postat de ceva zile ..
   Deci ..Intr-o noapte , Ion si Maria , proaspat casatoriti , stateau de vorba  Maria il intreaba pe Ion : Ma Ioane , pe cine ai mai avut inaintea mea .
  - Pe Florica : zise Ion. !
  - Numai pe ea ?
  - Pe Veta , Maricica , Rozi .. bla bla bla ...
  - Sa stii ca sunt foarte geloasa  "!! zise Maria !
  Si in final zise Ion ... Lasa , mai bine ai fi multumita ca te-ai calificat in finala :)):)) ..
 
  Daca v-a placut acest bag v-aş ruga frumos sa imi dati si mie un like pe facebook-ul blogului  http://www.facebook.com/pages/Blog-Originals/161378747257563  .. astept comentarii la aceasta postare ..:P . Calitatea nu Cantitatea

2 comentarii:

  1. salut :D te rog da add aici vlad_your_friend08 imi place blogul tau si vreau sa discutam putin :D

    RăspundețiȘtergere
  2. nu e bun ma id :@:@ bagal tu pe a meu Laurentzyu_smeker2000

    RăspundețiȘtergere