miercuri, 25 mai 2011

Evolutia blogului !!


Salut !! Daca ne luam dupa titlu ne dam seama ca este vorba despre o evolutie a blogului meu in aceasta postare. Dupa ce i-am facut o promovare buna cu cateva zile in urma am inceput sa vad ca vizualizarile mele pe acest blog cresc din ce in ce mai mult . Am inceput sa fac minim 300 vizite unice pe zi . cu un record de 539 vizite in data de  20.05.2011 . Deci daca fac atatea vizite unice pe blog .. va dati seama cate afisari fac pe zi . Nu vreau sa ma laud dar cred ca fac minim 1000 pe zi . Daca nu ma credeti intrati pe urmatorul site numit WTA ..( CLICK )  , aici veti vedea datele exacte a statisticelor mele pe acest blog .Daca va place aceasta dati va rog frumos si un like pe facebook-ul blogului din dreapta postarii . Noroc ! Calitatea nu Cantitatea .

2 comentarii:

  1. salut admin te rog da add aici vlad_your_friend08 sa vorbim ceva ca intre bloggeri ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. trafic-site iti zice ceva ? Vizitele care le ai tu sunt automate cum faci tu credit automat pe trafic-site asa fac si ei . Deci ei facand credit automat apare si blogul tau acolo . www.stire4you.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere