duminică, 15 mai 2011

Ce inseamna sa fii prost ? ...

Salut ! Azi o sa va spun totul despre  " ce inseamna sa fii prost " . Eu cred ca toata viata auzi in jurul tau oameni care se numesc unii pe altii " Prosti " dar care habar nu au ce inseamna prost .Asta m-a intrebat cineva acu cateva saptamani si nu stiam exact sa definesc un om prost . Ideea e ca in viata mea m-am lovit de foarte multi oameni prosti . Aseara am incercat sa fac o adunare sa vad cati prosti stiu eu , dar din pacate nu am reusit sa ii adun pe toti la un loc .Ceea ce eu nu înţeleg, este, de ce nu îşi dau şi ei seama că sunt proşti?De ce nu existî un semnal, când se uita în oglindă să închidă un ochi, să se facă verde la faţă, să li se ridice părul în cap. Nu ştiu, orice, numai să le dea de înţeles şi lor că sunt proşti şi că nu e bine să încerce să pară deştepţi. Mie întotdeauna mi-a plăcut un om prost care recunoaşte că e prost , decât un prost care vrea să faca pe deşteptu’. Măcar prostu’ care ştie că e prost, stă cuminte în banca lui.
Deci daca esti prost , nu te da destept pentru ca devii si mai prost . O sa incheai aceasta postare cu un ramas bun si cu motto-ul blogului Calitatea nu Cantitatea .

2 comentarii: