vineri, 13 mai 2011

Scopul in viata !!

Buna ! Pentru inceput o sa imi cer scuze pentru  intarziarea postarilor , nustiu ce se inampla in calculatorul meu , dar s-au sters cateva din postari .Astazi o sa va spun despre " un scop in viata ".Eu cred ca o viata fara un scop n-are sens , cel putin pentru mine  . Daca ai un scop , poate-ti dai seama cine esti . Cu siguranta nu esti ceea ce faci .. asa cred eu . Daca insă faci ceva , daca iti asumi responsabilitatea  sa atingi un obiectiv , mai important decatatingerea lui e calatoria care cum e ea , cu bune cu rele , e singura care te pune in legatura cu esenta ta ..

Un comentariu:

  1. O postare buna..vad ca incepi sa devii un blogger in adevaratul sens al cuvantului.Te astept si eu pe la mine cu un comentariu la postarea cea mai recenta a mea, am nevoie de pareri!

    RăspundețiȘtergere